reklama

Do roka a odo dňa od nástupu k moci by Kotlebovci vymazali cigánov z povrchu zemského

Sociálnou sieťou sa rýchlosťou blesku šíri video, na ktorom vystupuje, okresný predseda ĽSNS z Vranova nad Topľou, Jozef Mihalčin. Hovorí, že keď mal 18 rokov, skopal cigánov, keď sa priblížili k mestu a dnes by ich vymazal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Jozef Mihalčín
Jozef Mihalčín (zdroj: Dneník N)

“Ja keď som mal 18 rokov, tak Cigáni chodili iba po most. A keď prišli na most, tam už som ich skopal a hodil do Tople. Furt to boli špiny, ktoré nemali čo v meste robiť.”

Neviem, či existuje lepšie vysvetlenie na to, prečo sme chodili demonštrovať proti kotlebovským predvolebným kortešačkám, ako je toto video. V ňom vám dáva odpoveď sám okresný predseda ĽSNS z Vranova nad Topľou, Jozef Mihalčin. Bez okolkov sa chvasce, ako kedysi bránil vstupovať “cigánom” do mesta a rovno pri moste ich hádzal do rieky. Po boku Milana Mazureka a zvyšku partaje oblbuje ľudí na námestí v Huncovciach štvavými rečami proti Rómom či migrantom, podlo ich manipulujúc do neba volajúcimi nezmyslami. A ľudia čapkajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

“Od dňa, keď nastúpim na úrad, do roka a do dňa skončíme s otázkou cigánskej menšiny. Jednoducho ju vymažem zo slovníka v Prešovskom kraji. Nebude žiadna otázka cigánska, nič.”

Je to videozáznam z obdobia, keď Mihalčin kandidoval na post prešovského župana. Vtedy nikto nestál v uliciach, aby ho umlčal, aby zabránil šíreniu takýchto, na basu súcich rečí. Nechali sme ich roky, aby slobodne brázdili slovenské mestá a obce a ohlupovali ľudí touto najprízemnejšou propagandou. Bez toho, aby niekto stál oproti nim a oponoval. Aby ich prekričal a nedopustil, aby sa niečo takéto slobodne šírilo našou krajinou. Toto je ten dôvod, prečo nesmú ovládnuť ulice, verejné úrady a vládne posty. Pretože pod rúškom “slušných bojovníkov za národ” sa skrývajú stále tí istí burani, manipulátori a násilníci. Naozaj chceme, aby nám toto vládlo?

Irena Biháriová 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja by som možno ešte dodal, najprv by to boli cigáni s ktorými by urobili poriadok, potom kto by prišiel na rád po Židoch, lebo aj tých nemusia...

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu