reklama

Nemám rád Joža Ráža

Nikdy som nemal moc rád Joža Ráža a skupinu Elán. No čo to teraz predviedol ma len utvrdilo, že ho nemám rád....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)
Obrázok blogu

Nikdy som nemal moc rád Joža Ráža a skupinu Elán. Ich hudba ma nikdy priamo neoslovila. Nehovorím, niektoré pesničky mali dobré, ale nepatril som k tým, čo by si len tak skupinu Elán pustili a počúvali ich piesne. Jožo Ráž na mňa vždy pôsobil arogantne a to sa mi neskôr aj poriadne potvrdilo. Po dobe kedy Jožo Ráž prišiel takmer po nehode na motorke o život, svojím fanúšikom, ktorí sa za neho modlili aby prežil odkázal, že keby nemusel, už by nikdy nevydal ani hlások. Myslím si, že to hovorí za všetko. Celé Slovensko bláznilo, keď jeho život visel na vlásku a potom sa dočkalo jeho "krásneho" odkazu. Jeho arogancia sa premietala a premieta na pódiách a jeho vystúpeniach a dokonca po jednom z jeho vystúpení v Bratislave sa veľa ľudí na sociálnej sieti vyjadrilo, že nikdy viac Elán... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

V čase, keď po vražde novinára Jána Kuciaka vychádzajú najavo obludné spôsoby korupčného fungovania tohto štátu, aj spevák Jožo Ráž, ktorý je dlhodobý podporovateľ Smeru, predtým Vladimíra Mečiara a osobný priateľ Roberta Kaliňáka, prichádza so spoločenským posolstvom.

 

Spolu s kapelou Elán natočil videoklip, v ktorom dal prepadnúť, zmlátiť, zviazať a uväzniť novinárov, pričom na konci im spevák mieri pištoľou do tváre.

Klip s názvom Bulvárne krysy má byť pravdepodobne pomstou speváka bulvárnym novinárom za to, ako o ňom píšu. „Bol som príliš dlho dobrý, nemajú ma preto radi. Perom ničia za pár drobných, obyčajní hnusní smradi,“ spieva v klipe Ráž. V klipe ukazuje, ako sa prechádza s nejakou ženou, ako ho pritom fotí novinár následne o tom vychádza v novinách článok.

Nový Čas pred rokom nafotil Ráža s prokurátorkou Úradu špeciálnej prokuratúry Máriou Trstenskou, ktorá dozorovala v kauze daňových podvodov Kočnera, ktorú riešila v jeho prospech. Ľuďom okolo Kočnera v kauze Glance House nadržiavala až tak očividne, že ju pre to musel napomínať sudca. Trstenská sa spomína aj v Kočnerovej Threeme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Jožo Ráž ml
Jožo Ráž ml 

Samozrejme, že Jožo Ráž nemá rád novinárov aj v súvislosti s jeho synom Jožom Rážom mladším. Jeho syn roky spolupracoval s Tomášom Druckerom. Koaličný Smer-SD ho nominoval na post ministra vnútra po Robertovi Kaliňákovi. Čo nevyšlo po mediálnom tlaku a tak jeho syn ostal na ministerstve zdravotníctva, ako tajomník tohto úradu. To už nepíšem o tom, že žije na vysokej nohe. Jeho majetkové zázemie je totiž viac než bohaté. Na muža, ktorý nemá na krku ešte ani štyridsiatku, je to dobrý výkon. Písali o ňom minulý rok novinári... 

 Na záver 

 

Kontroverzný klip končí tak, že namiesto výstrelu zo zbrane Ráža, Patejdl nastrieka do tváre novinára vodu a hudobníci sa začnú smiať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na konci klipu je písomný oznam, že skladba a klip sú namierené výlučne voči bulvárnym médiám, ktoré so serióznou žurnalistikou nemajú nič spoločné.

Búchačky a odstraňovanie ľudí guľkami nie je v rétorike Ráža úplna novinka. „Nie som žiaden rasista, ale Číňanov sa bojím – je ich strašne moc. Preto mám doma dve búchačky. Keď tu dorazí táto ázijská vlna, tak prvých štyridsaťpäť Číňanov odrovnám a posledné tri guľky si nechám pre seba a svoju rodinu,“

 povedal v roku 2012 pre český časopis Instinkt.

Bulvárni novinári prekračujú hranice, porušujú etiku novinárskej práce, na čo často upozorňujem aj ja. No natočiť klip, kde si spevák vybavuje účty s novinármi násilím a inšpiruje sa spôsobmi z popráv Islamského štátu je vrcholne úbohé a nevhodné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Nehovoriac o tom, že pred rokom si niekto, pravdepodobne Kočner, podobným spôsobom vybavoval účty s nevinným novinárom a jeho priateľkou. V čase kedy sa novinári a blogeri bijú o právo slobodne informovať, je postoj Joža Ráža na zamyslenie aj možno pre jeho fanúšikov... 

Jozef Kmeto 

Zdroj o médiach 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu