reklama

My sme predsa kresťania, my nechceme medzi sebou cigáňov

No nejak v našom obyčajnom živote nie je vidieť kresťanské hodnoty, ku ktorým sa hlásime. Máme tu kňazov, ktorí verejne podporujú fašizmus a jeho hodnoty, ktoré predstavuje Marián Kotleba a jeho strana ĽSNS.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)
Foto internet
Foto internet  

Častokrát sa zamýšľam nad podstatou kresťanstva a jeho prejavy v našom živote. Verím v Boha a jeho syna Ježiša Krista, len akosi neviem prijať myšlienku, že živého Boha plného lásky a zákonnosti by mala zastupovať cirkev plná smilstva, klamstva, pedofílie, predsudkov, rasizmu a nebojím sa napísať vrahov a zlodejov.

Slovensko sa svetu predstavuje ako kresťanská zem, sedembolestná Panna Maria je patrónkou Slovenska. Väčšina obyvateľstva sa hlási ku kresťanským hodnotám a napriek tomu im nerobí problém rozdeľovať ľudí podľa rasy, podporovať zvrátené myšlienky nacionalizmu, či priamo myšlienky fašizmu. My ľudia sme prirodzene hriešne duše, no preto nám Boh dal dar mysle, rozumu, aby sme vedeli rozpoznávať zlo od dobra, alebo aspoň sa o to pokúsiť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Škandál v Trnave: Poníženie pred prvým svätým prijímaním, Lucku (11) chceli izolovať od ostatných detí!
Škandál v Trnave: Poníženie pred prvým svätým prijímaním, Lucku (11) chceli izolovať od ostatných detí! 

No nejak v našom obyčajnom živote nie je vidieť kresťanské hodnoty, ku ktorým sa hlásime. Máme tu kňazov, ktorí verejne podporujú fašizmus a jeho hodnoty, ktoré predstavuje Marián Kotleba a jeho strana ĽSNS. Máme tu ľudí, ktorí sa hlásia ku kresťanstvu, snažia sa vždy sedieť v kostoloch v predných laviciach, chodia na púte, modlia sa, a napriek tomu sú plní nenávisti, predsudkov a rasizmu. Škandál, ktorý sa stal v Trnave, že iba 11 ročné rómske dievčatko vadilo ostatným, určite silno veriacim rodičom, aby nesedelo vedľa ich detí, je obraz kresťanských hodnôt, ku ktorým sa síce hlásia, ale bez mihnutia oka by dokázali iba 11 ročné rómske dievčatko aj upáliť na hranci ako malú čarodejku. Viac ako štvrť milióna ľudí, ktorí sa hlásia ku kresťanstvu, už druhým rokom verejne svoje sympatie vyjadrujú fašizmu a všetkým ostatným je to v tejto spoločnosti viac menej jedno... No horšie ako verejná podpora fašizmu v našej spoločnosti je mlčiaca väčšina. Práve preto sa fašizmus u nás viac a viac ukazuje v našej spoločnosti. Najprv prišli pre Židov
Ale ja nie som Žid a preto som neurobil nič, aby som im pomoholPotom prišli pre Rómov
Ale ja nie som Róm a preto som neurobil nič, aby som im pomohol

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Potom si prišli pre všetkých ostatných a čo mňa po nich a preto som neurobil nič aby som im pomohol.

Potom prišli pre mňa!
Ale nezostal tu nikto, kto by mi pomohol!

 

Foto Internet
Foto Internet  

Život je naozaj veľmi zaujímavý a my ľudia sme skutočne nepoučitelní. Od nepamäti našej existencie sme sa nenaučili, že zlo ničí všetko naokolo a nakoniec zničí aj nás, ak sa nedokáže zlu postaviť a čeliť jeho chápadlám, ktoré prenikajú do každého z nás, len sme sa stali voči zlu rezidentní ako niektoré baktérie, ktoré časom získali silu čeliť antibiotikám, tak je to aj v prípade fašizmu v našej spoločnosti... 

 

Cirkev od nepamäti jej existencie sa doteraz nevie so svojou minulosťou vyrovnať a v otázkach od križiackych vojen, pálenia čarodejníc, cez pedofíliu, až po podporu fašizmu, nevie zaujať jasné stanovisko...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Foto internet
Foto internet  

Čo napísať na záver?

 Len toľko, že v ústach majú Boha, no skutkami ho zapierajú. No ak si myslíte, že sa tento článok týka len nerómov, ste na omyle. Veď niektorí Rómovia sú taký istí, dokonca my sme v niečom "lepší", my sa zaprisahávame. Aby mi zomrela mama, moje deti, že je to tak Jožko, prisahám aleluja a bez problémov vám s úsmevom do očí klamú. Iní zájdu ešte ďalej, aj okradnú... Ale zase na krku budeme mať kríž, alebo zlatú reťaz, na ktorej je vyobrazená Panna Mária, fašisti zase na svojich sakách nosia malé kríže, ešteže Ježiš Kristus zomrel na kríži, keby ho prešla veľká Tatrovka asi by sa všetkým tým veľkým kresťanom zlomil krk, keby na miesto krížu nosili Tatrovku.... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Neodsudzujem kresťanstvo, odsudzujem to čo sa tvári ako kresťanstvo. Raz som napísal, keby sa Ježiš Kristus vrátil späť na zem, veľa tých veľkých kresťanov by ho opäť pribilo na kríž, pretože by im pripomenul, že nežijú ako kresťania, ale ako divé psy, ktoré ostali za bránami nebeského kráľovstva. 

 

Foto Internet
Foto Internet 

Jozef Kmeťo 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu