reklama

Ako to vidím ja, že rómski kandidáti neuspeli v krajských voľbách...?!

Ľudia môžete mi nadávať, nenávidieť ma a písať mi aký som hlupák, ale viete kde ja vidím neúspech rómskych kandidátov vo voľbách do VÚC?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

No ako a čo čakali všetci tí rómski kandidáti, že Rómovia sa budú hrnúť im dať svoj hlas, keď celý rok o nich Róm, obyčajný Róm nepočuje??! Zoberte si také osady, ktoré posledné dni doslova čelili nájazdom rómskych kandidátov, celé roky o nich ani pes nezavadí. A zrazu, vždy pred voľbami či je to na východe Slovenska, či na severe, alebo na strednom Slovensku sa zo zabudnutých osád stanú lukratívne destinácie pre rómskych a nielen rómskych kandidátov, ktorí zrazu chcú tak silno pomáhať, že aj dospelý chlap z toľkého záujmu o jeho chudobný život sa musí posrať... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Takto sa politika nerobí milí rómsky predstavitelia! Viac sa zaujímajte o svojich ľudí a možno raz príde čas, že Vám tie hlasy ľudia aj dajú, no ale ak si myslíte, že raz za 4 alebo 5 rokov sa objavíte v osade a začnete tým chudákom do ich hláv trúbiť ako im pomôžete v ich chudobe, tak ste na veľkom omyle, pretože aj ten chudák má svoj rozum a povie si, tak celý rok o mne nič nevieš a tu mi ideš zrazu natrúbiť do hlavy ako sa o mňa postaráš, nejdeš ty niekam, už tebe by som veril... 

 

Rómske osady a chudoba sú vďačným artiklom predvolebných ťahov a sľubov ako sa ten či onen kandidát bude snažiť zmierniť ich neuveriteľne chudobný život. Sú ťahákom aj pre populistov, ktorí zase z osád a z chudoby robia strašiakov pre ostatných a tak počas predvolebných kampaní sme mali možnosť počuť ako Sulíka (SaS) trápi vysoká rómska pôrodnosť a tak najradšej by nás všetkých sterilizoval... O Kotlebovcoch sa nebudem v mojom článku ani vyjadrovať, pretože oni celú svoju kampaň založili na protirómsku nôtu... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

 

Naozaj sa nečudujem, že sa rómski kandidáti nevedia dostať či už do parlamentu NR SR, alebo do župných domov čo i len ako poslanci. Vedia vôbec tí ľudia ako sa naozaj žije tým chudákom v osade plnej špiny, bez vody, elektriny v polorozpadnutých chatrčiach? Ja som z Bratislavy, nežijem bohatý život, a každý z nás má svoje starosti, ale prisahám bohu, nedokázal by som ísť do osady, robiť si selfie a sľubovať tým chudákom ako im pomôžem a pritom viem, že ako napríklad poslanec za nejaký kraj v rámci vyššieho územného vcelku hovno dokážem urobiť... 

 

Pokiaľ sa politika, a teraz myslím rómska politika, nezačne robiť predovšetkým pre ľudí, nečakajte milí rómski kandidáti, že prekročíte prah župných domov, či dokonca prah Národnej rady Slovenskej republiky. Lebo politika nie je o selfie fotkách v chudobných osadách, či honosné oslavy a kúsok od Vás na zemi zaspáva hladné rómske chlapča. A preto ste neuspeli a neuspejete pokiaľ si neuvedomíte, že je ľahko rozdávať sľuby, fotiť sa a potom celé ďalšie obdobie do nasledujúcich volieb kašlať na tých ľudí v polorozpadnutých chatrčiach... Na Slovensku je vyše pol milióna Rómov a doposiaľ od pádu komunizmu sa pre Rómov vytvorilo desiatky projektov ktoré v konečnom dôsledku nič nevyriešili, nie mýlim sa, vyriešili z chudoby sa stal výborný obchod ako z nej žiť, prežívať a v niektorých prípadoch viesť doslova život zbohatlíkov. Tak takto to vidím ja, a ako to vidíte vy milí čitatelia... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Jozef Kmeťo 

Rómske rádio http://www.radior1.sk/

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu