reklama

V Lučenci Rómovia predávajú svoje hlasy Kotlebovcom za vrece zemiakov.

Tak ako na severe Slovenska tak aj V Lučenci Rómovia predávajú svoje hlasy Kotlebovcom za vrece zemiakov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Dnes môj blog kontaktoval náš čitateľ Jozef Oláh, ktorý nás informoval, že tak ako Rómovia za 20 eur predávajú svoj hlas zeleným tričkám na severe, deje sa tak i u nich. Podľa slov pána Oláha, keď sa snažil na túto vec upozorniť políciu, polícia ho "vysmiala" a jeho snahu brala ako žart zo slovami "čo mi môžme"... Mal by tak konať bývalý člen Kotlebovej strany a bývalý riaditeľ pozemných stavieb v Lučenci Stanislav Sokol, ktorý takto obchádza rómske osady v okrese Lučenec tranzitom a každému Rómovi, ktorý sľúbi že dá svoj hlas Kotlebovcom, dá vrece zemiakov. Mal takto konať v obci Lentvora a v ďalších obciach kde žijú prevažne Rómovia. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jozef Kmeťo 

Počúvajte naše rómske internetové rádio http://www.radior1.sk

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu