reklama

Stavebná firma z Bardejova odmieta zamestnať Rómov....

Stavebná firma z Bardejova odmieta zamestnať Rómov, pretože zákazníci firmy si to neželajú.. Vysvetlil nám majiteľ firmy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Dňa 4.9.2017. Na inzertnom portáli Bazoš sa objavil tento inzerát, ako sa neskôr môjmu kamarátvovi Štefanovi Dreveňakovi podarili zistiť, inzerát na inzertný portál Bazoš zavesil majiteľ a zároveň aj konateľ stavebnej firmy Stavbarina s.r.o pán Miroslav Svitek.

Obrázok blogu

 

 

 Volal som z pánom Svitekom, a priamo som sa ho opýtal na jeho stanovisko k inzerátu ktorý vydal. Pán Svitek mi povedal, ja nemám problém prijať róma do zamestnania, nakoniec s nimi aj pracujem, ale problém je zo strany zákazníkov ktorí majú problém že by k nim prišli pracovať rómovia.... Moja firma sa venuje stavebným prácam a niektorí zákazníci si jednoducho neželajú aby k nim prišli pracovať Rómovia a čo ja mám ako podnikateľ urobiť, táto práca ma živý a zákazníkov potrebujem...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po rozhovore s pánom Svitekom, som prišiel k názoru, že problém nie je jeho inzerát, ale problém akceptovať Róma na pracovnom trhu. Pokiaľ spoločnosť nezmení názor, pokiaľ ľudia budú mať problém akceptovať Róma na pracovisku či vedľa seba, tak problém nezamestnanosti Rómov na Slovensku sa nezmení a stále budú Rómovia odkázaný na sociálnu podporu, pretože z niečo ten človek žiť musí... Škoda že pán Svitek nenašiel v sebe viac odvahy pri uverejnení inzerátu a nenapísal aj dôvod prečo nechce aby Rómovia na inzerát reagovali, možno by sa tým nič nezmenilo a možno by nad tým niekto začal aj uvažovať. Pretože nie je problém len v podnikateľoch ktorí nechcú zamestnať Rómov, problém je táto spoločnosť a jej zmýšľanie a konanie na ktoré doplácajú iný ľudia... Predsudky a rasizmus sú v našej spoločnosti hlboko zakorenené a stále živé.... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Jozef Kmeťo 

Počúvajte rómske internetové rádio 

http://www.radior1.eu

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu