reklama

Minister financií Kažimír by dokázal prežiť aj z 300€ a zlodej Baštrnák úprimne oľutoval..

Najväčší zlodej Baštrnák ktorý okradol štát o milióny € nepôjde do väzenia lebo svoje špinavé zlodejstva úprimne oľutoval.. a ešte perlička Minister financií Kažimír by dokázal prežiť aj z 300 €

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Obrázok blogu

Minister financií Peter Kažimír ešte v roku 2012 (Smer) veríl, že by sám dokázal vyžiť aj s príjmom menším ako 300 eur. Práve to je zhruba suma, s ktorou muselo vlani mesačne vystačiť asi 700-tisíc Slovákov, zaradených podľa štatistiky do skupiny žijúcej na hranici miery... "Ja si to samozrejme momentálne neviem predstaviť z hľadiska udržania životnej úrovne mojej rodiny. Ja sám by som sa určite vedel "spratať" aj do menších príjmov. Ale čo sa týka udržania životnej úrovne mojej rodiny, mojej dcéry napríklad, tak toto si určite predstaviť neviem," vyhlásil šéf rezortu financií v diskusnej relácii TV Markíza Na telo v reakcii na otázku diváka. Sám by som bol zvedavý či by túto hlúposť povedal aj dnes, ale zase ako sa aj dnes Ficov kabinet vyjadruje, myslím si že by ju znovu povedal, možno by 100€ pridal... Je viac ako isté, že členovia vlády ale aj poslanci NR SR žijú svoje životy mimo reality bežného občana, človeka v tejto krajine. 300€ nepostačuje dnes ani na základné pokrytie bežných výdavkov, ako je nájom, plyn, elektrina či telefón a to ešte v tom nie je zarátaná strava...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak máte hypotéku či prenájom, tak k tým Kažimírovým 300 €, z ktorých by vedel prežiť treba prirátať ešte minimálne 130 €, pretože taký prenájom jednoizbového bytu v Bratislave Vás vyjde na 430 €. 

 

Keď som sa už ako tak spamätal z nepetičnej arogancie, idiotizmusu a absolútnej absencie poznania reálneho života bežného človeka na Slovensku ministra financií Petra Kažimíra a jeho vyhlásenia, že on by dokázal prežiť aj z 300€, sa mi do oka dostala správa ako vystrihnutá z komédie... 

 

Obrázok blogu

Podnikateľ Ladislav Bašternák mal vo štvrtok (17.8.) vypovedať pred vyšetrovateľom Národnej kriminálnej agentúry, kde si mal počas výsluchu uplatniť inštitút tzv. „účinnej ľútosti." Informuje o tom portál pluska.sk. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samozrejme tie milióny, ktoré Baštrnák ukradol tomuto štátu a boh vie ešte aké kšefty mu prešli jeho špinavými zlodejskými rukami, ja osobne neverím že ich vráti do štátnej kasy, ale tento politickými špičkami chránený zlodej berie na vedomie, že za krátenie dane, daňový podvod zaplatí pokutu asi vo výške 2 miliónov €. To, že niekde na zahraničných kontách ma uliate ďalšie milióny, už nikoho neserie. Inštitút tzv. účinnej ľútosti stihol Baštrnák využiť zákonom platným z roku 2012, čo prakticky znamená že mu nehrozí trest a trestné stíhanie!!! 

 

 Takže milí priatelia a občania ste dlžní, máte exekúcie? Pretože vďaka dobrým životným podmienkam, ktoré nám Fico a jeho kabinet zabezpečujú ste sa dostali do dlhov? Oľutujte to ako Baštrnák a možno sa zbavíte exekúcii a dlhov... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Celé toto divadlo okolo Baštrnáka je na smiech. Tam niekde pri kávičke pred vyšetrovateľom Baštrnák oľutoval svoje špinavé zlodejstvá a defakto takto vy....l s každým slušným človekom, ktorý deň čo deň chodí do práce a nedokáže prežiť z tých 300 €, z ktorých by hravo minister financií Kažimír prežil... Ľudia toto je na smiech aj na slzy, ale naše, že takých ľudí ako je Fico a jeho vláda tolerujeme a ešte dokážeme len myknúť s plecami na komédie okolo jeho besných zlodejských psov ako je Baštrnák a spol.!!! Ja ani neviem ako môj blog uzavrieť... asi len slovami klauna "taký je život" a so slzami v očiach si na tvár namaľovať úsmev... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

 

Jozef Kmeťo 

 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu