reklama

Smiech cez slzy

Pracoval ako predavač v obchode dnes je jeden z najznámejších prankster ( žartovník Jeho humor doslova šokuje a núti aj sa zamyslieť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Ani sám neviem ako vôbec začať tento blog, nazval som ho smiech cez slzy, inak ho ani neviem nazvať... 
Surfoval som po nete a náhodou som narazil na jedno meno REMI GAILLARD. Narodil sa v roku 1975 vo Francúzom mesteMontpellier, pracoval ako predavač a keď prišiel o prácu, začal svoj volný čas využívať na nakrúcanie videí zo žartami ktoré zavesil na Youtube. Dnes je známy francúzsky prankster ( žartovník) má viac ako 6- miliónov odberateľov. Jeho humor je doslova šialený až kontroverzný a zároveň nesie v sebe hlbokú myšlienku človečenstva...
Gaillardovo satirické motto je C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui .
Doslovný význam je, že "robíme čokoľvek, aby sme sa stali niečím" Význam motta je to v tom, že sa môžeme stať kýmkoľvek čím chceme, lebo to chceme a často ideme aj cez mŕtvoly a tak ja som komik, som komik, a tak stal som sa komik zo slzami v očiach... 
Aby ste pochopili jeho humor, nestačí si len pozrieť jeho tvorbu, jeho humor musíte vnímať aby ste pochopili jeho myšlienku... Zo svojimi žartami poukázal na zmýšľanie a konanie človeka ako takého a preto určite si zaslúži našu pozornosť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jozef Kmeťo 

https://www.youtube.com/channel/UCmPSwsooZq8an7xOLQQhAdw?spfreload=5

http://nimportequi.com./fr/

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu