reklama

Keď matkino srdce nevie prestať plakať

Z celého srdiečka Vás prosím, pomôžte mi prežiť krásne chvíle s mojou maminou. Vy ste moja nádej... Je smutné že že dieťa trpí, ešte smutnejšie ak mu nevieme pomôcť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Malý Samko
Malý Samko  

Žijeme vo zvláštnej dobe, kedy ešte byť chorý znamená luxus, a o to ťažšie keď je to choré dieťa. Mama sa môže v duchu stokrát opýtať, prečo ja, prečo moje dieťa??! Odpoveď nikto nepozná... Samko sa narodil predčasne, vážil len 1,5 kila a do života si priniesol vážnu diagnózu a metabolickú poruchu. Pár dní po narodení ho museli operovať. Časté návštevy v nemocnici, špeciálna strava a nákladné lieky stoja rodinu nemalé financie. Pomôžme Samkovi a jeho mamke, ktorá je sama v ťažkej chvíli. Ďakujeme!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


"07.06.2012 sa mi narodil synček menom Samko v Starej Ľubovnianskej nemocnici. Vážil 1500g, preto ho museli previesť do Popradu kde bol v inkubátori asi 3 týždne. V Poprade zaznel aj verdikt od lekárky - Samkova choroba, diagnóza, ktorá sa odborne nazýva deficit atp syntázi mutácia čo znamená - metabolická porucha. Nevedela som, čo to znamená, a tak som sa pýtala čo to vlastne je... Je to choroba nevyliečiteľná, detičky s takou diagnózou umierajú... Niekto hneď po narodení, niekto sa dožije vyšieho veku.Z Popradu ho tak previezli do Bratislavy, kde bol hospitalizovaný v detskej fakultnej nemocnici - Kramáre. Prišlo rozhodnutie - ak chceme, aby Samko žil, musíme súhlasiť s operáciou, kde mu spravia peg v žalúdku, to je sonda cez ktorú ho budeme môcť kŕmiť. S operáciou som súhlasila. Bolo to veľmi ťažké zo začiatku prijať, no musela som sa s tým zmieriť, pretože som chcela, aby Samko žil. Samko má spravený peg v žalúdku, kde mu púšťam mixovanú stravu. Presne na veľký piatok veľkonočný nám Samko ochorel tak, že bol v kóme 6 dní. Prestala som dúfať, že sa mi preberie. Ale zázrakom sa prebral, bojoval o život a doteraz bojujeme. Samko je veľký bojovník a vždy keď ochorie tak bojujeme zo všetkých síl. Napriek Samkovej chorobe som veľmi šťastná, že ho mám. Samko je moje všetko. Som vďačná Bohu za každý úsmev Samka. Niekedy Samko spraví niečo nečakané čo ani nečakám, pretože od zdravého dieťaťa čakáte že príde, objíme vás, ale keď to spraví takéto dieťa, tak tá radosť je neskutočná a nezabudnuteľná. Keďže som z ďaleka, a do Bratislavy mám ďaleko, stojí ma to aj nejaké financie. Nakoľko dostávam len materskú a Samko užíva veľa liekov, ktoré nie sú lacnou záležitosťou, z celého srdca Vás prosíme o pomoc. Som rada, že pri mne stoja moji rodičia, a pomáhajú mi ako sa dá. Keďže Samka vychovávam sama s mojimi rodičmi, bola by som vďačná za Vašu pomoc, a vopred vám zo srdca ďakujem aj za Samka."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z celého srdiečka Vás prosím, pomôžte mi prežiť krásne chvíle s mojou maminou. Vy ste moja nádej...

Včera som dostal na facebooku následujúcu správu, "prosím pomôžte ak viete". Ja som sa opýtal kto ste? "Som Laco brat moje sestry Darinky, ktorá žije sama s chorým synom Samkom. Ja študujem na vysokej škole, po skončení školy by som sa chcel zamestnať, aby som mohol finančne pomôcť, pretože lieky, špeciálna strava, ktorú Samko potrebuje nie je zrovna najlacnejšia. No nejde len o to, choroba malého Samka je po všetkých stranách finančne náročná a tak mojej sestre častokrát už neostane ani na malé drobné radosti, ktoré by Samkovi vyčarili úsmev a mojej sestre na srdci aspoň na chvíľku uľavili. Cez portál ľudiaľudom.sk sme požiadali o verejnú zbierku, zatiaľ sa nám podarilo vyzbierať od 3 novembra 483 €, viem že mnohí ľudia nemajú nazvyš peniaze, no pomôže aj ten najmenší finančný dar pomôže. Kto, koľko môže, prosím ľudia pomôžte, aby Vianoce boli Vianocami aj pre chorého chlapčeka, ktorému zatiaľ svet bol krutý, no láska mojej sestry a našej rodiny je to čo nám všetkým dáva silu prežiť a malému Samkovi prekonať bolesť, ktorou by deti nemali trpieť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ak by ste sa rozhodli priatelia predsa len pomôcť, tu je link pomoci... Ďakujem Laco" 

https://www.ludialudom.sk/vyzvy/3906

Jozef Kmeťo 

https://www.ludialudom.sk/vyzvy/3906

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu