reklama

To ten ľist pre našoho premiera od Štefana z východu...

Vážený priatelia, dostal som list od Štefana z východu, ktorý sa rozhodol napísať, čo si myslí o nových krokoch pána premiéra Fica. Celý list uvádzam tak ako ho napísal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Ľudze mojo perši raz pišem članek tak jak še hutori u nás na vychodze, bars še nečudujce kec daco nebudzece rozumic.
V sobotu zašedli Ficovo ľudze dze voľili sebe noveho precedu SMERU no štretľi še u koňaroch, ale tam mušelo byc smradu, teľo švinoch na jednim mesce še ľen tak nevidzi. Zname barz dobre co hutorel i jeho najmilšo šerdečko Kalinak, čista vrana, ktora šedla k vraňarovi Paškovi a vešelo diškurovali jak dva holuby a narobili teľo pľetkoch jak z dolnoho konca Marča z Ilonu. Ku koncu kec tak dumkaľi na um im došlo, že za šicko možu našo cigane. Naš premier Robertko hutorel, že urobi konečne poradek s tym smradom co furt robja tote našo cigani. Povedzel, že konečne nás ochrani tak jak nás chrani i Kotleba kec še daco stane, že cigani robja plano takoj je na mesce rychľejši jak kura kec najdze hľistu, žebym ju mohla ľignuc. Na radu došol i naš Robertko sce nás vecej chranic, našo žandare z osad budu mac cvyčiska, dze še budu zaučac jak maju robic poradky, no aľe nemožu zapomenuc, že muša ich mlacic, jak mi dakedy mlacili toto žito. Barz veľky problem s timi ciganmi, robic še im nesce bo roboty im nechcu dac, bo by zabraľi mesco nam, mi mušime kidac i hnoj len aby sme placili tote daňe, ta ňe ta ňe, a oňi sebe chodza po švece, aby še maľi cholemm kuščok lepši jak mi. Dzeci davaju na starych baboch, aby brali veľke peneži no a našemu premjerovi Ficovi či Kalinakovi neostava ani ľen na suheho hľeba, na mesto drahej vody muša vo vladze pic vodu jak pre švine, no ale tím ciganom še žije jak prašatom v žice, chodza po blace no zachody nemaju take co im až rice uciraju. Aľe podzme dopravdy tak jak ma byc mi tu na vychodze umirame aľe veľkomožne panove sebe žiju jak veľke švine, ktore mi nezname dokarmic bo furt lačne. Fico dzešec roky je v tej vladze, furt mal še na keho vyhvarec, raz to buľi maďari, migranci a teraz su na radze i cigani, či romove, no co dodac. Jak hutorel raz Feri "synku, čim som ce zrobel, tym aj ši..." 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Myšľel som sebe, že še nedočekam že budze Fico mac naražky i na nás Romoch, ale prišlo i na to jak tota jahoda na torce. Jak sam povedzel muši byc poradek dze placi ňe ľen právo aľe i povinosci. Maju pravdu, Ficov zakon placi pre šickych rovnako aľe zapomnul povedzec že zakon pre jeho najmilšoho neplaci, može kradnuc keľo chce, žandare povedza skutek še nestal no aľe človek muši drec za 62 evra. Ľudze nastala tvarda reaľita, smeraci sebe dali ancug a bavja še na demokratoch, aľe pritom ľudze znaju barz dobre, že za ancugem še krije tvardy komuništa. Kaľiňakovi dal žeľenu aby išol tvardo voči nam Rómom. Ta už teraz še cešim, že budzem figurkou pre našich žandaroch, budzeme tu mac daľšu Vrbnicu, hlapci z Lunika 9, či Moldava nad Bodvou i jak daľše pripady, na ktorych šedzi prach a Kaľiňak povi "nič še nestalo, bulo to v ramci zakon". Jeden druhomu budu trimac švičku, aby še nerozešla, no aľe mohli by sebe potrimac i daco inšeho, len nechcem pisac barz britko bo jazyk mam už barz šlisky.
Ta, že Rómove mojo, už kakaš zašpival a my mame co robic, ne ľen Kotleba chasnuje ten problem, ale i Fico a jeho cala strana. Maľi by sme še spametac a ucekac stadzi kym ešči mašina chodzi bo budze neskoro a tote žandare co maju napisane na motoroch "chranic a pomahac" budu nás bic tak, že budzeme čarnejši jak sme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Štefan Dreveňak z východu
Štefan Dreveňak z východu  
Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu