reklama

Rómskeho" kráľa" piesni jeho podvody dostali až na políciu!

Kráľ rómskych piesní Kamil Polakovič z city boys z Trnavy zase oklamal ľudí, zobral zálohu a neprišiel hrať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Kamil Polákovič
Kamil Polákovič 

Kto z nás by nepoznal Kamila, úžasného speváka, hudobníka, skladateľa rómskych piesní. Právom sa označuje za kráľa rómskych piesní. No to je jeho jedna stránka, druhú stránku jeho života len málo Rómov pozná a tí čo mali možnosť Kamila spoznať aj inak mi určite dajú za pravdu...

Novomanželia ktorých "kráľ" rómskych piesni podviedol
Novomanželia ktorých "kráľ" rómskych piesni podviedol  

Podľa Nového času, tvrdí, že jej pokazil najkrajší deň v živote. Renáta Čonková (36) z Kokavy nad Rimavicou (okr. Poltár) si plánovala svoju svadbu mesiace dopredu, chcela, aby bola dokonalá.
Klasický scenár, ktorý Kamil urobil vo svojom živote nie jedenkrát, zobral zálohu, dohodol sa termín kedy príde hrať a v deň termínu Kamila nikde... To bol prípad aj Renáty Čonkovej. 
Ešte vo februári oslovila kráľa rómskych piesní Polakoviča. „Dohodli sme sa, že vystúpi so svojou kapelou za honorár 1 000 eur. Päťsto som mu poslala dopredu ako zálohu. Navyše, sľúbil mi, že nám zloží svadobnú pieseň, tak som mu dala ďalších 260 eur,“ vysvetľuje Čonková.
Podľa jej slov ešte v piatok telefonovala spevákovi, aby si overila, či na druhý deň príde. Svoju účasť na svadbe potvrdil. Renáta však ostala šokovaná, keď po obrade po príchode do hotela v Lučenci zistila, že Polakovič tam nie je. „Neprišiel a miesto seba poslal troch neznámych hudobníkov. Tí si nechceli ani rozložiť aparatúru, kým im nevyplatím 700 eur. Zažívala som obrovský stres, musela som im zaplatiť, aby som zachránila svoju svadbu. Hrali však katastrofálne. Na záver ich museli suplovať moji hostia a manžel,“ hovorí nešťastná nevesta a dodáva: „Pán Polakovič mi pokazil deň, ktorý mal byť najkrajší v mojom živote.“

Renáta sa preto vybrala za spevákom do Trnavy. Keď ho nenašla, zatelefonovala mu. „Ozvala sa jeho žena, že muž hral na akcii a spí. Bolo mi jasné, že nás oklamal. Obrátila som sa na políciu. Nechcem, aby takto dopadli aj iní ľudia,“ objasňuje Čonková. Podľa trnavskej policajnej hovorkyne Márii Linkešovej muži zákona preverovali trestné oznámenie pre podozrenie z prečinu podvodu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podobnú skúsenosť mám i ja sám 

Obrázok blogu

Presne to, čo sa stalo Renáte sa stalo aj mne, len pre mňa to malo "šťastný koniec"... S mojou manželkou Ivetou som robil bál, boli ešte slovenské koruny, tak ako v prípade Renáty aj my sme si dohodli stretnutie, na stretnutí zobral zálohu 10 tisíc slovenských korún, s tým že 5 tisíc dostane už priamo na mieste... Teda dohodnutá suma bola 15 tisíc korún, čo na tú dobu nebolo málo. V dobe keď som robil bál, som mal finančné problémy a bál bol jedinou záchranou pred úplným pádom na dno! Do bálu sme vtedy dali všetky naše posledné peniaze, mali sme ešte aj dohodu s jedným skladom, že nápoje a alkohol, ktorý sme od neho brali môžeme vrátiť a zaplatíme iba to čo sa vypije, to nám vtedy pomohol dohodnúť Igor Kmeťo st., inak by sme ani bál nemohli robiť, pretože väčšia časť našich posledných úspor išlo na zálohu pre Kamila na dohodnutú sumu, za ktorú nám príde hrať... Prišiel deň "D" všetko prichystané, dohoda s Kamilom znela, že príde okolo 18: 00 večer. Bolo 19:00 hodín večer a Kamila nikde, ľudia sa už schádzali a my sme stále čakali na hudbu. O 20:00 hodine som volal jednému môjmu kamarátovi, ktorí v podstate Kamila postavil na nohy a stál pri jeho začiatkoch, že teda Kamil mi neprišiel hrať a ja mám plnú sálu ľudí... No a aké bolo moje prekvapenie keď mi dotyčný kamarát zavolal... Kamil bol na ceste do Žiaru Nad Hronom hrať na svadbu, môj kamarát ho samozrejme otočil v pol ceste a nariadil mu, aby okamžite prišiel hrať na môj bál, takže to čo sa stalo Renáte z Kokavy sa stalo inej neveste zo Žiaru Nad Hronom. Kamil prišiel na môj bál hrať okolo 11. hod v noci, zaspieval asi 5 pesničiek, potom nechal hrať svojich muzikantov. Hostia boli nespokojní, pretože sa prišli zabaviť na Kamila, začal som ho teda zháňať a našiel som ho pódiu za oponou spať. Okolo jednej v noci sa tam skoro strhla bitka a tak o 2. hod, kedže z Kamila nebolo nič sme bál ukončili... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kamil mal tú drzosť, že po bále, kde jeden romák ho skoro zbil, že o ničom zábava, si odo mňa pýtal okrem dohodnutej sumy 15 tisíc ešte 10 tisíc navrch... Sumár sumárom, preddavok 10 tisíc, 5 tisíc po báli a ešte chcel 10 tisíc korún. Načo moja nebohá mama zareagovala slovami " nehanbíš sa Kamilko, ty chceš od nás 25 tisíc korún?" Na to "kráľ" rómskych piesní stíchol a zmizol so svojím autom v tme... 

Takéto jednanie Kamila Polakoviča však zažili aj iní, kedy kvôli nemu prišli nielen o zárobok, ale aj o peniaze, ktoré do zábavy dali, s pochopiteľných dôvodov ich však nebudem menovať... No to akú mám ja skúsenosť s daným "kráľom" rómskych piesni, mi stačí na to aby som ho nikdy nepozval hrať na nijakú zábavu, ktorú by som niekedy v budúcnosti robil...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

 Má dar od Boha

 

Má dar od Boha, nepopieram, že je to skvelý umelec, spevák a skladateľ, no milí priatelia odpusťte mi, ale chýba mu charakter, lebo aj charakter robí umelca... Kamila si rád vypočujem, ale to je tak všetko, no keď si pustím speváka s charakterom človeka, tak mi je jeho spev milší... Robím internetové rómske rádio, som presvedčený, že nedostatok kvalitných rómskych spevákov je príčina, že Kamil Polakovič sa aj napriek tomu, že má hlas od Boha drží na piedestále rómskej hudby... Jeho život sa donedávna skladal zo samých podvodov nielen na scéne rómskej hudby, pôsobil v oblasti stavebníctva a tam už to je o úplne iných príbehoch... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Verím, že keby naša rómska hudobná scéna mala viac kvalitných muzikantov ako je Gipsy Kubánec, Infinity Jihlava, Gipsy Kameniko, Gispy Kubo, Eva Paradi, Gipsy Čave, Luis Bellano a iní, Kamil Polakovič by so svojím charakterom už dávno skončil... 

 

 

 

Jozef Kmeťo 

 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu