reklama

"Milý Ježiško pod stromček si prajem Kotlebu..."

Milý Ježiško, ja viem mám už 27 rokov, ale keď ja už neviem na koho sa mám obrátiť... Prajem si, aby si mi pod stromček priniesol Kotlebu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Budem sa o nášho "vodcu" starať, dávať mu papať, živiť jeho myšlienky duchovnou potravou, budem mu každý večer čítať z knihy nášho "veľkého" učiteľa Adolfa Hitlera "Mein Kampf". Sľubujem, budem na neho dávať pozor, aby sa mu ani vlások na hlave neskrivil, i keď už nemá veľa tých vlasov. Urobím všetko čo v jeho krásnych očiach uvidím, lebo viem, že on mi to potom určite vráti. Kurňa Ježiško, celý rok som poslúchal, nenávidel som Židov, cigánov som na sociálnych sietiach posielal do plynu, ešteže na mňa neprišli... Tajne som cvičil v lese bojové umenie s hnutím odporu, s vierou, že raz ho použijem proti tým potkanom... Pod vedením môjho "vodcu" som hliadkoval vo vlakoch, kde sa tí cigánski paraziti najviac zdržiavali. A keď ma nikto nevidel, som dokonca aj hajloval. Ježiškoooo, daj mi Kotlebu pod stromček. Moja prababička a babka každý rok prvého novembra chodia zapáliť sviečku nášmu prvému slovenskému prezidentovi Tisovi, potom sa idú aj pomodliť do kostola a keby si vedel ako krásne prespievajú celú svätú omšu, väčších kresťanov nenájdeš. Moja mama, keď som bol malý, ma vždy učila, aby som sa s cigánmi nehral, vždy som poslúchol a moja babička mi každý večer hovorila aký veľký a dobrý bol náš prezident Tiso. Prisahám drahý Ježiško, že som nikdy neuveril tým báchorkám o holokauste, to si určite len vymysleli zlí ľudia, ktorí nenávideli nášho veľkého učiteľa Adolfa Hitlera. Moja rodina za svoje presvedčenie už dosť trpela, môjho dedka a pradedka zavreli zlí komunisti, že vraj kolaboroval, ale to nie je pravda, iba ako správny árijský Slovák nahlásil kde sa skrývajú židovské krysy a keďže mali v sebe aj kresťanskú lásku, nahlásili tých neznabohov komunistov a partizánov. Tak vidíš Ježiško, taká bola naša rodina od nepamäti, plná kresťanskej lásky a viery, že náš národ povstane z krvi nevinných obetí. Čo to píšem, som sa pomýlil, prepáč mi Ježiško nechal som sa uniesť, z krvi našich nepriateľov. Ježiško, určite počuješ náš hlas, hlas "Hitlerovej mládeže" po celej Európe, tak nás vypočuj. My nechceme jednotnú Európu, my chceme aby Európa bola tým čím bola stále. Chceme, aby bola postavená na princípe samostatných národných štátov, kde bude jeden národ ponižovať ten druhý, potom aj naše kresťanské Slovensko by bolo samotné, nikomu by sme sa nemuseli podriaďovať a s Maďarmi by sme si to vybavili, ale až potom keby sme urobili poriadok s cigánmi a židmi. A keby konečne bol poriadok, vybavili by sme si to všetko po kresťansky so všetkými, ktorí by s našou politikou nesúhlasili. Tak prosím ťa, daj mi pod stromček Kotlebu, aby keď príde jeho čas bol silnejší ako je teraz... Joooj, aby som nezabudol, prosím ťa, aby si tých slniečkárov , ktorí si myslia že slnko, vzduch a voda patrí všetkým, si vyliečil... Mám pocit, že sú chorí. Neboj sa nezabudol som. ĎAKUJEM, to ma tiež naučili rodičia... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tvoj Tomáš."

Milí priatelia, dovolil som si trošku čierneho humoru v tejto dobe, kedy je skutočne hlas extrémizmu silnejší nie len u nás na Slovensku, ale aj v Európe. Blížia sa najkrajšie sviatky roka, sú to sviatky lásky a pokoja. O pokoji na tejto našej modrej planéte nemôže byť ani reči a láska, tá sa niekde stráca v bahne populistických sľubov bláznov a ich chorého videnia sveta. Žiaľ xenofóbia, nenávisť a rasizmus sú na vzostupe. Krásne je to vidieť na sociálnej sieti, kde v jednej tajnej skupine, kde som sa inflirtoval, sa ľudia sympatizujúci s nacizmom zdravia "krásne biele ránko" / nie ako sa hovorí biele ráno, krásne ráno, je to v tejto skupine myslene po rasovej stránke/ ... Kde sa rozoberajú rasistické teórie čistej rasy na základe vedného odboru eugeniky a tak to by som mohol písať a písať... Doba je zlá a stav extrémizmu alarmujúci. Ak nebudeme na tento novodobý fenomén extrémizmu upozorňovať a proti nemu bojovať, môže byť raz neskoro. Nedovoľme, aby zlo a hlúposť mali navrch v tejto našej malej krajine... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

 

"Mladí ľudia strácajú dôveru, preto volia vzdor, ktorý reprezentuje aj Kotleba, povedal Andrej Kiska na univerzite v Banskej Bystrici. Podľa Kisku je v tomto období vzdoru veľmi jednoduché s holými vetami a veľmi jednoduchými populistickými riešeniami získavať svoj priestor. „Ja tomu hovorím holé hlavy, holé vety,“ dodal Kiska"

 

 

 

Jozef Kmeťo

 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu