reklama

Nikdy, ani v tých najhorších snoch som si nemyslel, že zlodeji budú "pánmi"...

Mám 43 rokov, poviem si si už dosť starý, aby si konečne pochopil ako tento svet a jeho pravidlá fungujú, no vždy ma niečo prekvapí, zarazí, alebo rovno zaklincuje do podlahy....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Bašternákov príbeh "darov"...
Bašternákov príbeh "darov"...  

Som z generácie, a som tomu možno aj rád, že si pamätám dobu kedy zlodej bol zlodejom, vrah vrahom, či podvodník podvodníkom, alebo aspoň som si to myslel... No dnes som svedkom úplne niečoho iného. Akéhosi morálneho, alebo skôr amorálneho javu, kedy zlodej je pánom, vrah volá po spravodlivosti a v očiach spravodlivosti pre údajný nedostatok dôkazov nevinný a naopak spoločnosť a jej pravidlá trestajú ľudí, pretože nezvládajú splácať hypotéku, necviknú si lístok na mhd-čku, včas nezaplatia elektrinu, plyn, alebo malého drobného zlodejíčka "niekto" dokáže odsúdiť minimálne na sedem rokov bezpodmienečne a nad tým všetkým dozerá zlodej. No povedzte mi ľudkovia, dá sa vôbec na toto zvyknúť a nebyť prekvapený??! Nie, zle. Prekvapený je slabé slovo, skôr zhnusený, to je to správne slovo z dnešnej spoločnosti. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už ani sám neviem, či to čoho som denne svedkom je realita, alebo zlý sen. Chodím ulicami a pozerám sa na okoloidúcich, ktorí bez svetla v očiach prechádzajú okolo mňa a žijú svoje pobabrané životy. Svet sa zmenil, aj naša spoločnosť. Niekedy sa pristihnem pri myšlienke, len aby mi neostalo zle na ulici, pretože zrejme namiesto pomoci by som z posledných síl videl ako si mládež robí selfíčka... Stali sme sa bezduchými strojmi, ktorí v tichosti tolerujú zlo a aj keď sa niekto proti zlu ozve, urobí s toho kabaret s vystúpením starých komikov a všetci sa smejú im vtípkom, ako by to zlo už nebolo podstatné... Kričíme, pretvarujeme sa, prosíme... Za lepšiu cenu vo výpredaji sme schopní aj "vypáliť náboj z pištole, ktorú sme oprášili a vyčistili". Nedávno som čítal na sociálnej sieti "narodil som sa v roku 1989 a volil som Mariána Kotlebu" a zrazu som si uvedomil, pre boha veď títo mladí ľudia nevidia svoju budúcnosť pri tom čo sa tu deje a tak hľadajú akési čriepky nádeje v tom bahne beznádeje, netušiac že sa porania... Niekde som čítal "akí sú ľudia, takú majú vládu" a tak sme svedkami toho čo v skutočnosti vo svojich srdciach sme. V našom srdci dokážeme tisíc krát zabiť, nenávidieť, sme väčšími cenzormi akými sa snaží byť súčasná vláda. Sme "ficovejší" ako Fico, sme "mečiarovskejší" ako Mečiar, sme tým čím je vláda. Mám pocit, že keby sme mali toľko toho na čo ukazujeme, asi by nám bola pravda, spravodlivosť ukradnutá hlavná vec, že sa mám dobre ja... A tak vďaka naším žiadostiam sme svedkami dnešných dní...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jozef Kmeťo 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu