reklama

Včera sa skončila šiesta séria Československo má talent. O prekvapenie nebola núdza...

Gyöngyi Bodišová, hoci je víťazka 5. ročníka šou Československo má talent, na svoj talent zjavne kašle...A nezabudnem sa zmieniť o chaose pri hlasovaní tohto ročníku Československo ma talent...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Včera sa skončila šiesta séria Československo má talent. O prekvapenie nebola núdza, pre mňa za dosť zvláštnych okolností vyhrali Act 4 Slovakia akrobatické cyklistiky. Nehovorím, že by si to nezaslúžili, len z hlasovaním divákov to bolo pre mňa dosť zvláštne, pretože na záver vyhlasovania moderátori museli ešte pridať 5 minút, lebo údajne jednému z finalistov Martinovi Vetrákovi bolo zle pridelené číslo, na ktoré diváci mali posielať svoje hlasy, takže pridali 5 minút aby diváci mohli posielať svoje hlasy na správe číslo, nakoniec mu to však aj tak víťazstvo neprinieslo. Zaujímavosťou je, že po skončení priameho prenosu a vyhlásení víťaza šiesteho ročníka Československo má talent sa rozbehla vášnivá diskusia, v ktorej diváci vyjadrili pochybnosti pri hlasovaní, ako aj na zaujímavý fakt, že o víťazovi šiesteho ročníka Československo má talent informoval spravodajský portál Topky.sk dve hodiny dopredu... Názor na túto trápnu komédiu už nechám na Vás, za seba môžem len napísať, ak divácke hlasovanie bolo zmanipulované, tak je to s tou našou "demokraciou" v našej krajine naozaj zle, keď už aj pri takejto súťaži sú pripustené podvody..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

 

Obrázok blogu

Toto však ja v mojom blogu určite nevyriešim a pravdu povediac ani sa mi to riešiť nechce... V tomto blogu sa skôr chcem zamerať na víťazku 5. ročníka Československo má talent, teda minuloročnú víťazku tejto šou Gyöngyi Bodišovú. 

Gyöngyi to v živote nemala ľahké, vyrástla v detskom domove, čo nie je žiadna výhra, ale asi v jej prípade to bolo lepšie, ako by mala vyrastať doma... Gyöngyi Bodišovú sme po prvýkrát mohli zaregistrovať v súťaži Slovensko má talent v roku 2008, vtedy ako 15 ročné dievča z detského domova očarila svojím spevom publikum, porotu, aj celé Slovensko. 

Potom sme o Gyöngyi Bodišovej nepočuli až do minulého roku, kedy sa znovu už ako dospelé dievča prihlásila do šou Československo má talent s piesňou od Mariky Gombitovej - Vyznanie. Znovu sa dostavil úspech. Gyöngyi ľahučko prechádzala semifinálovými kolami ako po lade, až to dotiahla do samotného finále a piaty ročník šou Československo má talent 2015 vyhrala a znovu sa po súťaži stratila.... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Gyöngyi na krásny život v detskom domove už len spomína. Dovŕšila plnoletosť, a tak musela opustiť jeho brány. Život sa jej zrútil. „Z domova som išla k bratovi Zolimu, ktorý ma ako jediný zo štrnástich súrodencov chodil občas navštevovať. Raz, keď som si hľadala v Nových Zámkoch prácu, "čórol" mi všetky veci.

Presťahovala sa k ďalšiemu bratovi, ktorý jej zase ukradol mobil. Skúšala šťastie tiež u mamy. Môže byť rada, že som ju nazvala mamou, povedala Gyöngyi. Nakúpila som chlieb a šunku, no keď ma zbadala, vyhodila ma z dverí. "Kričala, že som k...a a že ma už nikdy nechce vidieť," približuje peripetie svojho mladého života. Potom to skúšala u ďalšieho brata, ktorý ju chcel predať olaskému cigánovi, utiekla a skončila na ulici, dva roky bola na ulici ako bezdomovec. Nebolo nikoho kto by sa Gyöngyi ujal. Riaditeľka školy v Dvoroch nad Žitavou, kde sa Gyöngyi vyučila, je skeptická. "Naše odborné učilište je pre žiakov s mentálnym postihnutím a istou formou trpí, bohužiaľ, aj Gyöngyi. Darmo vie krásne spievať, keď sa nedokáže naučiť texty a byť disciplinovaná. Nevie sama rozpoznať, čo je dobré a čo nie. Počas obdobia, keď bola v domove, jej štát na účet pravidelne posielal peniaze a dosť si zarobila aj sama spievaním. Všetko buď porozdávala, alebo ju okradla rodina. Pochybujem, že by tvrdé podmienky šoubiznisu zvládla, ale veľmi jej to prajem," nestráca nádej.... Gyöngyi to však nezvládla ani tento krát a znovu sa túla po ceste ktorá nikam nevedie, aspoň že sa dobre "vydala". Či je však šťastná v manželstve so 68 ročným mužom ťažko povedať, jedno je však isté, pokiaľ žije jej manžel Vlado, potiaľ je o Gyöngyi postarané, čo bude po smrti jej manžela, na to nechcem ani pomyslieť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

 Vyhrala auto a ceny v hodnote 100 tisíc € 

 

Tri mesiace po výhre peniaze ešte nedostala, napokon ako sa zdá všetko dobre skončilo a Gyöngyi všetko čo vyhrala aj dostala. Ako s peniazmi narába je veľkou neznámou. Známe však je, že auto ktoré vyhrala nepoužíva, neurobila si totiž vodičský preukaz aj keď sa dušovala, že si ho urobí. Talent ktorý má nevie zúžitkovať, cestuje vlakmi, stretáva sa s ľuďmi, s ktorými asi svoju výhru rozhadzuje. Chodí po nákupoch do Budapešti a žije život "bohémky" pokiaľ sú peniaze a keď nebudú, tak sa zase prihlási do nejakej talentovej súťaže. No či po tých všetkých šanciach, ktoré dostala a premrhala ich bude mať niekto záujem o jej talent je vo hviezdach.... Ako nakoniec skončí Gyöngyi je dnes veľkou neznámou aj pre ňu samú a mám taký zlý pocit, že ani ona sama si dosť dobre neuvedomuje čo s ňou bude v budúcnosti... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

 

 

Jozef Kmeťo 

 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu