reklama

Košický Lunik VIII si neželá činnosť Kotlebových hliadok

Ako uviedol Andrej Sitkár, zástupca starostu košickej mestskej časti Západ, mestskú časť nik neinformoval o zriadení hliadok ĽSNS. Nie, neželáme si ich činnosť v našej mestskej časti. Bezpečnosť má zabezpečiť štátna a mestská...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Ing. Andrej Sitkár
Ing. Andrej Sitkár  

Dnes som dostal od Ing. Andreja Sitkára zástupcu starostu Košice - Západ email, v ktorom ma informoval, že nie je pravda, že by sa pre média nevyjadril k činnosti Kotlebovych hliadok, tak ako som to napísal v článku : Kotlebovci spustili svoje hliadky aj na košickom Luníku VIII. Pán Sitkár v emali uviedol "Nie, neželáme si ich činnosť v našej mestskej časti. Bezpečnosť má zabezpečiť štátna a mestská polícia." Ako sa ďalej v emaili Ing. Andrej Sitkar uvádza " Som práve ten, ktorý Kotlebovcov nechce na sídlisku, lebo mám strach, že vyvolajú konflikt. Oni odídu a potom si to môže odskákať nejaký obyvateľ, čo s tým nemá nič spoločné. My naozaj iba doprevádzame ľudí od MHD alebo sa prechádzame, aby sme odradili páchateľa od krádeže/prepadu. Nič viac. " 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Týmto sa chcem ospravedlniť Ing. p. Sitkárovi za nesprávne informácie, ktoré odzneli v predchádzajúcom článku: Kotlebovci spustili svoje hliadky aj na košickom Luníku VIII. Kde som mimo iné uviedol: Zástupca starostu Metskej časti Košice - Západ sa však už pre média nevyjadril, prečo obyvatelia svoju bezpečnosť vložili do rúk Kotlebovým neonacistickým hliadkam a prečo Metská časť Košice- Západ v tichosti toleruje neonacistické hliadky v uliciach Luníka VIII. 

Za seba môžem iba uviesť, že som rád, že sa na pôde metského zastupiteľstva Košice- Západ nájdu ľudia, ktorí nepodliehajú šovinizmu, či vytĺkania politického kapitálu zo strany Mariána Kotlebu. Už aj tak vo veľmi zlej dobe si nemôžeme dovoliť v našej spoločnosti napätie medzi majoritou a minoritou a plne sa stotožňujem so slovami Ing. Andreja Sitkára " Som práve ten, ktorý Kotlebovcov nechce na sídlisku, lebo mám strach, že vyvolajú konflikt. Oni odídu a potom si to môže odskákať nejaký obyvateľ, čo s tým nemá nič spoločné"... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jozef Kmeťo 

Zdroj: Košický korzár 

Nový čas 

Jozef Kmeto

Jozef Kmeto

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som obyčajný človek, ktorý žije svoj obyčajný život. Nie som ani vedec, ani lekár, som bloger. Mám rád, keď môžem písať o veciach, o ktorých sa nedozviem nikde, inde ako cez blogerstvo... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu